Toimitusehdot

Verkkokauppa Kallion Kuvahommat

Sivuhommat Oy (y-tunnus 2988684-5) myy Kallion Kuvahommien verkkokaupassa (kuvahommat.fi) tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Käytettyjen tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, vaan myyntiin sovelletaan voittomarginaaliverotusta (AVL 79a §). Muissa tuotteissa arvonlisäveron määrä ilmoitetaan ostoskorissa ja kassalla. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjinä toimivat Stripe (Korttimaksut: Visa, Mastercard, American Express, UnionPay) sekä Verifone (BlueCommerce-maksutavat). BlueCommerce-maksupalvelussa maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

BlueCommerce-maksutavat:

Mobiilimaksut: Mobiilimaksujen avulla maksaminen on helppoa missä tahansa.

MobilePay ja Siirto

Verkkopankit: Kaikki yleisimmät verkkopankit maksutapoina.

Nordea, OP, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, S-Pankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken ja Ålandsbanken

Korttimaksut: Turvalliset korttimaksut helppoon maksamiseen.

Visa ja Mastercard

Maksu noudettaessa

Jos noudat tilauksesi itse myymälästä, voit maksaa myös noudon yhteydessä. Valitse silloin Ostoskorissa toimitustavaksi Nouto myymälästä ja Kassalla klikkaa toimitustapavalintojen alapuolella painiketta Maksa noutotilaus noudettaessa. Myymälässä maksutapoja ovat korttimaksut (Visa, Mastercard, American Express, JCB, UnionPay, Diners Club, Discover, Maestro, Visa Electron, VPay), mobiililompakot (Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay) sekä MobilePay ja käteinen (kolikot ja setelit 5–50 e).

Muuten kuin verkkokaupan kautta asioiville yritysasiakkaille myös suora laskutus on mahdollista. Lisäämme kaikkiin laskuihin laskutuslisän (vuonna 2024 5,00 e, sis. alv 25,5%).

Tilausvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Voit valita tilauksellesi sopivan toimitustavan kassalla sen jälkeen, kun olet antanut yhteystietosi. Valittavanasi ovat Postin ja Matkahuollon eri toimitusvaihtoehdot, jotka tuovat tilauksesi joko valitsemaasi noutopisteeseen tai kotiovellesi. Toimitustapojen hinnat vaihtelevat pakkauksen koon ja painon mukaan. Eri toimitustapojen alimmat hinnat löydät Yleisimpiä kysymyksiä -sivulta.

Noudathan noutopisteeseen tilaamasi lähetyksen ajoissa: jos lähetys ehditään palauttaa meille, joudumme perimään uudelleen lähettämisestä myös palautuksesta aiheutuneet kulut eli kaksinkertaisen toimitusmaksun.

Nouto myymälästä. Jos valitset toimitustavaksi noudon myymälästä, tilauksesi on noudettavissa myymälän (Helsinginkatu 20) aukioloaikoina. Jos valitsit maksutavaksi maksun noudon yhteydessä, noudathan tilauksesi viikon kuluessa tilauksesta. Jos tavaratilausta ei ole siihen mennessä noudettu, tavarat palautetaan varastoon.

Noutotilauksiin ei lisätä verkkokaupassa pakkauskuluja vaan ne kääritään oletusarvoisesti paperiin. Tukevammasta pakkauksesta voidaan periä lisämaksu.

HUOM! Jos kassasivu tuntuu jumiutuvan toimitustavan valinnan jälkeen, lataa sivu uudelleen selaimen virkistystoiminnolla ja tarkista vielä toimitustapa ennen maksutavan valintaa.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1–5 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Alennukset

Myönnämme kassalla normaalihintaisista tuotteista 10 % alennuksen toisen ja kolmannen asteen opiskelijoille sekä MSC Finland – Tom’s Club ry:n jäsenille. Passikuva-asiakkaille myönnämme ryhmäalennuksen (2–3 h 10 %, 4–5 h 15 %, 6– h 20%). Alennuksia ei voi yhdistää.
Opiskelija-alennus: Voimassa olevan opiskelijakortin haltija saa alennuksen myymälässä esittämällä opiskelijakorttinsa kassalla maksun yhteydessä. Verkkokaupassa rekisteröitynyt opiskelija-asiakas saa opiskelija-alennuksen, kun toimitustapa on Nouto myymälästä ja tilaaja esittää noutaessaan voimassa olevan opiskelijakortin. Opiskelija-asiakkaaksi rekisteröidytään Oma tili -sivulla valitsemalla User role -valikosta vaihtoehto Opiskelija. Opiskelijakortilla ei saa alennusta yrityksen nimissä tehdyistä tilauksista.
ECMC-alennus: MSC Finland – Tom’s Club ry:n jäsenet saavat alennuksen verkkokaupassa kirjoittamalla ostoskori- tai kassa-sivulla Kuponki-kenttään kerhon ECMC-tunnus (viisinumeroinen 35-alkuinen luku löytyy jäsenkortin kääntöpuolelta). Myymälässä alennuksen saa esittämällä voimassa olevan jäsenkortin.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osan siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia valmistuotteita. Palautus- ja peruutusoikeus ei koske kuva- tai painotuotteita, jotka valmistetaan asiakkaalle tämän antamien tietojen ja aineiston perusteella. Noutamattomat tilaukset, joita ei ole maksettu etukäteen, laskutetaan jälkikäteen, kun valmistumisen muistutusviestistä on kulunut kaksi viikkoa.
Palautuslähetyksen postimaksun maksat sinä. Palautuksesta on aina sovittava etukäteen. Mukaan on liitettävä tilausnumero, yhteystiedot sekä tilinumero, jolle kauppasumma palautetaan viimeistään 14 vuorokauden kuluttua tavaran takaisin saannista. Voit ilmoittaa palautuksesta myös sähköisellä lomakkeella.

Palautusosoite:
Kallion Kuvahommat
Helsinginkatu 20
00530 Helsinki

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 7 vuorokauden kuluessa verkkokauppaan sähköisellä lomakkeella tai sähköpostitse info(at)kuvahommat.fi. Virheellinen tuote palautetaan erikseen annettavien ohjeiden mukaan.

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.